فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

هگزاکونازول: (hexaconazole)



قارچ‌كش سیستمیك با اثر حفاظتی و معالج از گروه ‌تری‌آزول‌ها

فرمولاسیون:

انویل  Anvil       % 5        SC

تاریخ ثبت: ثبت موقت اولیه 15/12/79 تمدید لغایت 85

نحوه اثر: جلوگیری از  بیوسنتز ارگوسترول

موارد مصرف در ایران:
سفیدك سطحی مو

موارد مصرف در سایر كشورها:
كنترل طیف وسیعی از قارچ‌های بیماریزای گیاهی به ویژه آسكومیست‌ها و بازیدیومیست‌ها مانند سفیدك پودری Podosphaera leucotricha و لكه سیاه سیب Venturia inaequalis، پوسیدگی سیاه Guignardia bidwellii و سفیدك سطحی انگور Uncinula necator، زنگ قهوه Hemileia vastatrix، لكه‌برگی سركوسپورایی بادام زمینی  Cercospora spp و غیره.

راهنمای مصرف:
•سفیدك سطحی مو: محلول‌پاشی به نسبت 25/0 درهزار

ملاحظات زیست محیطی:
•میزان سمیت ( LD50، LC50 ،EC50):  2189 میلی‌گرم بر کیلوگرم برای پستانداران، < 4000 میلی‌گرم بر کیلوگرم برای پرندگان، 4/3 میلی‌گرم بر لیتر برای ماهی‌ها، 9/2 میلی‌گرم بر لیتر برای دافنیا و 1/0 میلی‌گرم بر وزن زنبور برای زنبور عسل.



هگزاکونازول ( انویل )
هگزاکونازول ( انویل )
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.